Jak wygląda zmiana danych w Lendon?

0
38
Jak wygląda zmiana danych w Lendon?
Ocena

Nie można wykluczyć sytuacji, w której wpisując swoje dane popełniamy błąd. Czy jest to powód do niepokoju? Absolutnie nie. Jeżeli popełnimy błąd, być może wystarczy zalogować się na nasz profil klienta w Lendon.

Zmieniamy dane

Po zalogowaniu się na nasz profil klienta przechodzimy do części “MOJE DANE”. Kiedy będziemy już w tej części, ukażą nam się wszelkie podane wcześniej wiadomości. Możemy je podzielić w następujący sposób: informacje osobiste, adres zameldowania oraz informacje o zatrudnieniu. Z poziomu profilu klienta możemy zmienić wszystko to, co związane jest z adresem zameldowania oraz informacją o zatrudnieniu.

Co z informacjami osobistymi?

Jak na pewno zauważyliście, nie jesteśmy wstanie zmienić informacji osobistych. To, że czegoś nie jesteśmy wstanie zrobić z poziomu strefy klienta, nie jest równoznaczne z brakiem szansy na zmianę. Po prostu zmiana jest możliwa tylko na wniosek klienta. Biuro Obsługi Klienta pracuje codziennie. W dni robocze mowa o godzinach 8:00-22:00, w weekendy są to godziny od 9:00 do 18:00 (identyczna sytuacja ma miejsce w święta).

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here