Jak wygląda zmiana danych w Vivus?

0
390
Jak wygląda zmiana danych w Vivus?
Ocena

Każdy klient pożyczający pieniądze od Vivus posiada swój prywatny profil na stronie internetowej firmy, gdzie znajdują się jego wszystkie dane osobowe i teleadresowe oraz historia zaciągniętych do tej pory w Vivus pożyczek.

Zmiana danych Vivus

Aby zmienić dane, należy zalogować się na swój profil klienta i tego dokonać. Oczywiście, zmianie podlega jedynie część danych, jak adres zamieszkania, czy też numer telefonu. Chcąc zmienić numer dowodu osobistego lub nazwisko, należy również przesłać do firmy skan swojego nowego dowodu osobistego. W przypadku konieczności zmiany rachunku bankowego, wymagana jest nowa opłata rejestracyjna w wysokości 1 grosza.

W takiej sytuacji najlepiej jest skontaktować się telefonicznie z infolinią firmy, aby dowiedzieć się, jaki tytuł przelewu należy wpisać. Większość zmian dokonywanych na profilu wymaga takiego właśnie kontaktu telefonicznego lub mailowego.

Korzystając z aplikacji mobilnej, również można dokonać takich zmian, jednakże nie wszystkie są możliwe. Zawsze trzeba być przygotowanym na kontakt telefoniczny z Vivus w celu weryfikacji dokonanych zmian.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here