Kiedy Vivus wysyła upomnienie?

0
334
Kiedy Vivus wysyła upomnienie?
Ocena

Każdy jednorazowy przypadek zadłużenia w Vivus jest rozpatrywany indywidualnie. Najważniejszym sposobem na uniknięcie upomnień i monitów wysyłanych telefonicznie w postaci wiadomości SMS oraz pocztowo na adres korespondencyjny klienta, jest kontaktowanie się z firmą. Po rozmowie z działem windykacji i przedstawieniem swojej sytuacji można liczyć przynajmniej na to, że firma nie będzie wysyłała kosztownych ponagleń i upomnień.

Upomnienie od Vivus

Teoretycznie firma zyskuje prawo do wysyłania upomnień już w momencie przekroczenia terminu płatności zobowiązania, czyli przeważnie 31 dni po wypłaceniu klientowi pożyczki w przypadku, gdy ten nie dokonał pełnej spłaty zobowiązania. Nawet jeśli spłacona została większa część pożyczki, umowa nie została zakończona i firma ma prawo do wysyłania upomnień oraz SMS-ów windykacyjnych.

SMS kosztuje klienta 2 złote, telefon już 5 złotych, a korespondencja wysłana do niego pocztą to doliczenie kolejnych 15 złotych kosztów do wysokości zadłużenia. W praktyce upomnienie listowne wysyłane jest listem poleconym po upływie 15, 30 a następnie 60 dni od terminu płatności zobowiązania.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here