Czy Moneyman dzwoni do klienta?

0
35
Czy Moneyman dzwoni do klienta?
Ocena

Każda osoba, która kiedykolwiek składała wniosek o pożyczkę wie, że do banków lub firm pożyczkowych trzeba podać bardzo wiele swoich danych. Wydają się one nie zawsze potrzebne w późniejszej procedurze przyznawania pożyczek. Dlatego mnóstwo osób się zastanawia, po co firmie kontakt telefoniczny. Czy dlatego, że będą dzwonić do klientów?

Odpowiedź jest prosta. W procesie weryfikacyjnym nikt nie dzwoni do klienta. Telefon zaś jest potrzebny, ponieważ na niego wysyłany jest sms z hasłem weryfikacyjnym. To hasło należy wprowadzić w wyznaczone miejsce, żeby zatwierdzić proces weryfikacji.

Do czego potrzebny jest numer telefonu?

Jednak numer telefonu potrzebny jest też w innym przypadku. W sytuacji, gdy klient nie spłaca w terminie rat i nie odpowiada na e-maile, wówczas pracownik Moneyman faktycznie do niego dzwoni. Zanim firma uruchomi procedurę windykacyjną, chce się przede wszystkim dogadać z klientem, by znaleźć najlepsze rozwiązanie.

Dlatego telefon jest bardzo potrzebny. E-maila mogą ludzie długo nie odbierać, jednak telefon zwykle każdy nosi przy sobie. Z tego powodu w wyjątkowych sytuacjach, firma rzeczywiście może dzwonić do klienta. Warto też pamiętać, że w razie trudnej sytuacji lepiej samemu zadzwonić do firmy i poprosić o pomoc, niż czekać na telefon z ponagleniem.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here