Czy Vivus dzwoni do klienta?

0
80
Czy Vivus dzwoni do klienta?
Ocena

Otrzymanie pożyczki od Vivus jest niezwykle proste. Wystarczy bowiem założenie swojego profilu na stronie internetowej pożyczkodawcy i wysłanie wniosku pożyczkowego. Za pierwszym razem, w Vivus można pożyczyć kwotę 3000 złotych całkowicie za darmo. Jeżeli pożyczka zostanie zwrócona w terminie, firma nie nalicza kosztów, ani odsetek.

Telefon od Vivus

Wypełniając formularz wniosku, należy uważać, aby nie popełnić żadnych błędów, na przykład w numerze pesel, czy numerze rachunku bankowego. Jeżeli w danych osobowych lub teleadresowych pojawi się jakiś błąd, w ramach weryfikacji wniosku pracownik Vivusa może wykonać telefon do klienta. Być może pomyłkę można poprawić i wniosek zostanie zweryfikowany pozytywnie.

Jeżeli zaś wniosek wypełniony został poprawnie i nie ma żadnych wątpliwości co do wskazanych w nim danych i informacji, Vivus nie dzwoni do swoich klientów, a o pozytywnej decyzji pożyczkowej informuje ich drogą sms i e-mail. Warto uważnie wypełniać formularz wniosku na stronie pożyczkodawcy, aby uniknąć takich telefonów, ponieważ wydłużają one czas weryfikacji wniosku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here