Kiedy Incredit wysyła monity i ile kosztują?

0
10
Kiedy Incredit wysyła monity i ile kosztują?
Ocena

Opóźnienia w spłacie pożyczek nie stanowią większego problemu w przypadku kontaktu z pożyczkobiorcą i uzgodnienia warunków spłaty. Gorzej jeśli klient unika spłaty oraz kontaktu. W takim wypadku większość firm w ramach pierwszego etapu windykacji wysyła monity upominawcze do swoich klientów. Firma InCredit również stosuje takie praktyki.

Upomnienia listowne od InCredit

Każdy klient, który unika spłaty może spodziewać się kontaktu telefonicznego ze strony pracowników InCredit. Jeśli to nie przyniesie skutków, należy liczyć się z monitami listownymi wysyłanymi na adres zamieszkania podany we wniosku pożyczkowym. Monity są wysyłane po 16 oraz 26 dniach opóźnienia i każdy z nich kosztuje 15 zł. W przypadku dalszego braku reakcji ze strony klienta, firma wyśle później trzeci monit na kosztujący 25 zł. Kolejnym etapem może być przekazanie długu do zewnętrznej firmy windykacyjnej.

Firma InCredit oddaje do dyspozycji klientów specjalny numer telefonu 22 250 22 51 oraz adres e-mail: płatności@incredit.pl. Są to kanały kontaktu dla osób, które mają problemy ze spłatą zadłużenia. Warto skontaktować się z firmą tą drogą, aby ustalić warunki spłaty i uniknąć dalszych problemów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here